Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości Książka
Wydawnictwo: | CeDeWu |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa (miękka) |
Liczba stron: | 214 |
Format: | 165x20 mm |
Rok wydania: | 2025 |
Sektor bankowy w Polsce dynamicznie się zmienia pod wpływem globalizacji, liberalizacji, rozwoju technologii i rosnących oczekiwań klientów, dlatego banki muszą nie tylko oferować atrakcyjne produkty, ale też budować silne i rozpoznawalne marki. Książka Justyny Rybackiej analizuje kluczowe, a wciąż niedostatecznie zbadane zagadnienie - rolę marki banku w procesie decyzyjnym pokolenia Y.
Na podstawie badań empirycznych autorka pokazuje, jakie czynniki wpływają na wybór banku przez millenialsów, jakie mają oni oczekiwania wobec sektora bankowego, jakie skojarzenia budzą marki banków w tej grupie wiekowej oraz które narzędzia są najskuteczniejsze w walce o uwagę młodych klientów.
To także praktyczny przewodnik po budowaniu lojalności wśród najbardziej wymagających konsumentów współczesnego rynku, obowiązkowa lektura dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć bankowość oczami pokolenia Y.
Szczegółowe informacje na temat książki Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości
Wydawnictwo: | CeDeWu |
EAN: | 9788368563009 |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa (miękka) |
Liczba stron: | 214 |
Format: | 165x20 mm |
Rok wydania: | 2025 |
Data premiery: | 2025-09-23 |
Język wydania: | polski |
Podmiot odpowiedzialny: | CeDeWu Sp. z o.o. Żurawia 47/49 00-680 Warszawa PL e-mail: [email protected] |
Zainspiruj się podobnymi wyborami
Podobne do Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości
Oceny i recenzje książki Rola marki w konkurencyjnym świecie bankowości
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Pomóż innym i zostaw ocenę!