Menu

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych Książka

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
50,78 zł
79,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Wydawnictwo: OnePress
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 1
Liczba stron: 392
Format: 15.8x23.5cm
Rok wydania: 2023
Zobacz więcej
50,78 zł
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.

Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne ― i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie?

Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej.

Wojciech Aleksander — trener UX writingu, projektant i strateg treści. Od 2000 roku zmienia oblicze cyfrowego świata, starając się nadawać mu coraz bardziej ludzki wymiar. W swojej karierze działał w wielu specjalnościach — od redaktora serwisu internetowego, przez tworzenie dokumentacji technicznej i architektury informacji, po projektowanie interakcji, audyty użyteczności i dostępności. Długoterminowo wspierał produkty z dziedziny healthcare, bankowości, analizy danych, marketingu i e-commerce, oprogramowania serwerowego, monitorowania sieci, a także edukacji. Oprócz tego jako mentor społecznie wspiera projekty wspomagające start i przebranżowienie osób na początku lub rozdrożu kariery (na przykład w ramach programów Tech Leaders – Women in Technology, Global Service Jam). Z wykształcenia anglista i informatyk. Prywatnie miłośnik sztuk wizualnych (między innymi street artu) i kuchni koreańskiej.

Szczegółowe informacje na temat książki UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych

Wydawnictwo: OnePress
EAN: 9788383222400
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 1
Liczba stron: 392
Format: 15.8x23.5cm
Rok wydania: 2023
Data premiery: 2024-01-18
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Helion S.A.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych

Nowość

Inne książki z kategorii Marketing

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Oceny i recenzje książki UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych

Średnia ocen:
7.26 /10
Liczba ocen:
20
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Wysyłka przed premierą!
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość