Marketing Podręcznik akademicki - Eugeniusz Michalski | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-4051-9
EAN: 9788301140519
Liczba stron: 644
Format: 170x240mm
Cena detaliczna: 69,00 zł

69,00 zł

Produkt niedostępny

69,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Przyjazny podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania, napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomii i studiów menedżerskich. Ukazuje interdyscyplinarność, związki z zarządzaniem i tendencje rozwojowe marketingu na świecie.

Inni klienci sprawdzali również

24,15 zł 24,15 zł - najniższa cena 35,00 zł - cena detaliczna

Zjazd absolwentów - Guillaume Musso | mała okładka
-31 %

Zjazd absolwentów

Guillaume Musso

6.7 / 10 (4422 ocen)

26,84 zł 26,84 zł - najniższa cena 38,90 zł - cena detaliczna

Mocna więź - Magdalena Majcher | mała okładka
-23 %

Mocna więź

Magdalena Majcher

7.8 / 10 (924 ocen)

30,81 zł 40,00 zł (-22%) - najniższa cena 40,00 zł (-22%) - cena detaliczna

19,35 zł 19,35 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

32,63 zł 32,63 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna

82,27 zł 82,27 zł - najniższa cena 120,99 zł - cena detaliczna

Teoria pana Alberta. Czytam sobie. Poziom 1
 - Anna Czerwińska-Rydel | mała okładka
-38 %

Teoria pana Alberta. Czytam sobie. Poziom 1

Anna Czerwińska-Rydel

9,28 zł 9,28 zł - najniższa cena 14,99 zł - cena detaliczna

200 infografik objaśniających świat
 - Marcus Webb, Christian Tate, Rob Orchard  | mała okładka
-38 %

200 infografik objaśniających świat

Marcus Webb, Christian Tate, Rob Orchard

9.2 / 10 (12 ocen)

61,31 zł 61,31 zł - najniższa cena 99,00 zł - cena detaliczna

30,90 zł 30,90 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Nowość

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem