Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.
PWE
Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa Krystyna Mazurek-Łopacińska
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-208-2442-1 |
EAN: 9788320824421 |
Liczba stron: 424 |
Format: 16.0x23.0cm |
Cena detaliczna: 69,90 zł |
55,65 zł
55,65 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
69,90 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem