CONTENT. Elementarna cząstka marketingu - Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski | okładka
Znak Horyzont

CONTENT. Elementarna cząstka marketingu Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski

Oprawa twarda

Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2018-06-18

ISBN: 978-83-240-5452-7

Liczba stron: 288

Wydawnictwo: Znak Horyzont

Format: 163x235mm

Cena katalogowa: 49,90 zł

Tłumaczenie: Jacek Środa, Marek Zawiślak

Rok wydania: 2018

Zajrzyj do środka

49,90 zł 34,93 zł

Oszczędzasz 14,97 zł
-30 %
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

59,80 zł 35,93 zł

oszczędzasz: 23,87 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

89,80 zł 46,90 zł

oszczędzasz: 42,90 zł
-47 %
Do koszyka

Opis

Content – elementarna cząstka marketingu to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Polecane z kategorii biznes

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzi, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.